Hva er Marked på en mandag

Markedsavdelingen begynner alltid uken med et mandagsmøte. Hver mandag diskuterer vi aktuelle temaer fra vår verdensledende innsiktsmaskin, eller andre tanker om media, markedsføring eller kommunikasjon. Denne bloggen er et overskuddsprodukt, der vi oppsummerer diskusjonen i bloggen Marked på en mandag. Innholdet er subjektivt og gir på ingen måte uttrykk for selskapets offisielle mening.

Marked på en mandag skrives av kommunikasjonsdirektør Frode Vik Jensen, og har til nå vært publisert på Deloittes intranettside. Vi har lagt ut et par av de nyeste innleggene her. Vi vil publisere nye innlegg brukbart regelmessig, og kanskje noen av de beste av de gamle etter hvert.

Ta kontakt på fvikjensen@deloitte.no, eller følg meg i mitt svært uregelmessige twitter-liv på @frodevikjensen.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: