TV er vår generasjons supermedium

Stadig vekk leser markedsavdelingen at nå kommer snart slutten for TV. – Internett kommer til å overta alt mediekonsum, sier ekspertene. Det vil si, det er ofte internettekspertene som sier det.

Vel. I mai 2011 var TV-tallene i UK opp 6 % i forhold til året før. Det innebærer en økning på 364 millioner timer mediekonsum, eller omtrent det doble av totalt bruk av Facebook, LinkedIn og Twitter til sammen i UK samme måned. Dette fremgår av en rapport som Deloitte nylig har lagt frem.

Det er nok lite som tyder på at internett overtar TVs rolle med det aller første, tror Markedsavdelingen.

Deloitte rapport på tilstanden i TV-markedet

Les mer om det hos bbc eller les selve rapporten her: perspective on television in words and numbers.

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: